Noble Nadirs blogg

Alla inlägg den 17 november 2009

Av Bernhed - 17 november 2009 21:28


Vilken smart mamma jag har! När jag väl sitter vid en lånad dator så kan hon lika gärna maila kort som jag kan slänga in i bloggen istället eftersom jag inget internet har på min dator. Plus i kanten för dig ;)


Noble Nadirs Nala 5 veckor - vit & röd


       


Noble Nadirs Nakoma vit & svart 


  


Noble Nadirs Nemo - trefärgad


   


Noble Nadirs Napoleon - vit & svart


    


Noble Nadirs Nigel - vit & röd


     




Av Bernhed - 17 november 2009 19:42

Det känns som att det behövs lite valpuppdatering :)


De fyller (om jag inte fått hjärnsläpp) 5 veckor idag. Det är nu bestämt att den vit/röda tiken (som är heeeeeelt bedårande söt) ska flytta till familjen Ahl som fodertik. De äger idag Noble Nadirs Hera.


Vi har lite andra spekulanter på ett par valpar, men inget mer bestämt.


Nu dom senaste dagarna har de  börjat leka och stoja mer än tidigare - jätteroligt att se :) De "jävligaste" är den röda tiken och den röda hanen, de låter mest och ska mörda sina syskon mest.


De väger mellan 671-878 gr, så det är inga stora bebbar, men rusktigt söta ;)


Bilder kommer när mitt internet fungerar igen, sitter nu vid en lånad dator :/



Ovido - Quiz & Flashcards