Noble Nadirs blogg

Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Bernhed - 24 juni 2009 19:52

I söndags var det sista gången på min prova-på-kurs och vi gick ut i skogen och spårade. Vi var ganska många som traskade upp till Stensjön och efter lite kort teori så gick vi ut och la spår, några la viltspår och några personspår. Det regnade lite imellanåt, men i det stora hela så var det kanon :) Grillen var tänd, hundarna var glada, människorna var glada :)


Jag vill tacka alla som har varit med och gjort mitt projektarbete möjligt!!


Nu siktar vi mot Borås x2 utställning. Laguppställning på lördagen blir "bara" Linus och Kaisa, på söndagen är det om jag inte minns helt tokigt 6 st från vår klan som kommer.

På söndag ska vi också fira min 18årsdag!! Alla är välkommna till tältet (grått Roburtält med ballonger på ;) )för tårta o kaffe :)

Ovido - Quiz & Flashcards