Noble Nadirs blogg

Alla inlägg den 29 juli 2009

Av Bernhed - 29 juli 2009 20:23

Inte så mycket utställningar kvar i Sverige iår, tror jag räknade till 5, sen blir det lite utomlands och sen är året nästan slut :) Nää, så ska man inte heller tänka, men jag och mamma planerar redan vintern/vårens utställningar...


Fick hem papprena från Askersund idag och det var bara 9 Phalèner och 25 Papilloner anmälda... Tänker alla åka till Ronneby eller??!



Var i stan en sväng idag och när jag kom hem hade jag två väääääldigt pigga hundar (Linus och Toy såklart) så då fick jag den brillianta idén att dra ut till skogen utanför huset och köra lite uppletande. Jag var ute i max 15 minuter, två skick var och Vola! två trötta och nöjda hundar :) Varför gör man inte det lite oftare...? Skärpning :)

Ovido - Quiz & Flashcards