Noble Nadirs blogg

Alla inlägg den 30 april 2010

Av Bernhed - 30 april 2010 10:48

Noble Nadirs O'Malley "Mac"med sin nya storasyster "Nix"

  


Hur gulligt är inte detta?????

 Lilla Mac O'Malley är alltså det nyaste tillskottet som stannar kvar innom kenneln, han delägs av Lena & Mike Culling utanför Grästorp. Han bor/terroriserar/leker och pussar mest på sin nya storasyster Nix (Grand Basset Griffon Vendeen) som Amanda har visat på lite utställningar runt om i Sverige. Mac O'Malley har en otrolig utstråling o attityd och med öronlappar som når till nästippen. Han är en av de sötaste valpar jag har sätt. Ska bli jättespännande att få följa honom framöver!

Ska försöka fixa ett eget galleri till honom från hemsidan så Lena själv kan uppdatera med bilder på den lille buspojken   


  -iga hälsningar från oss alla

...

Av Bernhed - 30 april 2010 10:16

Hemma igen efter tre härliga veckor "over there". i det stora landet USA. En otrolig erfarenhet för mig, jätteroligt att få ha upplevt den amerikanska hundkulturen och fått en superbra engelskaträning. Alla har varit väldigt (och förvånandsvärt) trevliga och

nyfikna på mig, Sverige och hur allting går till på svenskt vis.

Var lite rädd sista vecka att jag inte skulle komma hem som planerat eftersom den isländska vulkanen hittade på lite hyss... Men hem kom jag utan problem!


Ett stort tack till alla som gjort denna resan möjlig!



      

Ovido - Quiz & Flashcards