Noble Nadirs blogg

Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Bernhed - 12 oktober 2008 21:07

Jaa, vart ska man börja skriva om den hektiska helgen som varit...?

I lördags så tog jag och mamma kort på lite smått motvilliga valpar, de tyckte nog att de hade annat att göra, som att upptäcka världen eller något likanande =) Men gulliga är dom och min lilla favvo är såklart Lafayette =D och jag ska ju inte behålla en hane men skitsnygg är han ju... Svårt att motstå en naturbegåvning som honom =)

Senare under lördagen så fick vi finbesök av Noble Nadirs Dutchess "Tindra".

Jättesöt var hon och det var superroligt att träffa henne med sin familj som kom hela vägen från Filipstad!

 Under lördagen så försökte vi utställningsträna med marsvinet... eller ursäkta, Kaisa heter hon ja... Ganska lätt att missta henne just nu för ett virvelmarsvin! =) Men så bedårande och lätt denna lilla varelse är och med denna päls... Helt fasinerande!

Idag så har "vi i västra" vart på rallylydnadskurs. Varvad teori och praktisk träning en heldag ute på Vinna Hundcenter. Mer om detta kommer senare, men jag vill iaf bara nämna att jag och min pudel LaToya blev Phalènemästare i rallylydnad... Eller nästan iaf =D


Amanda & ett trött gäng hundar....

Ovido - Quiz & Flashcards