Noble Nadirs blogg

Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Bernhed - 19 oktober 2008 21:03

Idag for vi iväg på MH med alla tre pojkarna ur k-kullen. Jag tänker inte besktiva hur det gick för varje hund i detalj (är alldeles för trött för detta) Men två roliga saker måste jag få berätta om innan jag somnar...

*Direkt efter skramlet så hoppade (!) Linus upp på skrammel-grejen för all kolla läget. Han var den första som gjorde de på den klubben iaf =)

* Rasmus var den enda som lyckads få grepp om trasan och lyckades bogsera denna tillbaka till tävlingsledaren, ingen annan av pojkarna klarade detta. Alla var superimponerade av honom!


För er som inte vet vad MH är eller vad jag pratar om så har vi filmat, MEN, sladden till kameran anländer inte förren till nästa helg och sen ska de redigeras osv, men det kommer en film, så håll ut gott folk! Jag kan nästan lova att den är klar om två veckor =)


Nu blir det till att börja plugga till 4 prov som vi har nästa vecka Linus och jag, eller, han sover och tuggar på ben och jag sliter och pluggar. Jämn arbetsfördelning...


Amanda och Linus den trötte

Ovido - Quiz & Flashcards