Noble Nadirs blogg

Alla inlägg den 9 november 2008

Av Bernhed - 9 november 2008 15:27

Idag så åkte jag och massa klasskamrater iväg ut i de värmländska skogarna för att lägga viltspår och det blir sista träningen innan anlagstesten nästa söndag... Vi la spår åt varanndra så hundarna vänjer sig vid det och så la vi ett "riktigt" anlags-spår, alltså 600 meter med 4 vinklar.

Inte så konstigt att jag har en trött hund? Det gick jättebra med spårningen, så vi är supertaggade inför söndag nu =) . Det är jag & Linus, min rumskompis Amanda & Springern Embla och klasskompisen Bella & Cockern Kion som ska göra, så vi är jättenervösa!

Men nu har jag en trött hund som antagligen kommer att sova hela eftermiddagen och hela natten (SKÖNT!!) .


Önska oss lycka till innan tävlingen...

Amanda

PS. Glöm inte att kolla in min nya skrytsida
www.freewebs.com/amandabernhed/ DS.

Ovido - Quiz & Flashcards