Noble Nadirs blogg

Alla inlägg den 28 november 2008

Av Bernhed - 28 november 2008 19:08

Då måste jag få skryta lite med att säga att Noble Nadirs Kerchak har klarat sitt anlagstest i viltspår =) Jag är jättestolt över min lilla Linus-limpa =D

Har fått lite tips om vad jag ska träna på mer nu framöver innan öppenklassen blir =D


Är hem-hemma nu hos mamma och pappa, vilket som är väldigt skönt. Sitter med en SUPERTJOCK pudel i famnen (det blir valpar om 1 vecka...) och andra hundar som hoppar och vill ha all uppmärksamhet från mig =) Imorgon blir det först jul-shopping med mamma i Gbg och sedan ska vi "hunda" oss, klippa klor, bada och greja så de blir fina igen allihopa!


Nu blir det mat och soooooova... Känslan att få sova i sin egen säng med alla sina hundar är helt obeskrivbar ibland ;)


Amanda, skrivet från Sollebrunn

Ovido - Quiz & Flashcards