Noble Nadirs blogg

Alla inlägg den 28 april 2009

Av Bernhed - 28 april 2009 14:04

Domarutbildning i Junior Handling var jag iväg på i helgen. Vi var ca 20 stycken från hela landet som träffades i Norrköping på fredagkvällen. Vi har läst regler om JH både framlänges och baklänges, disskuterat fram och tillbaka, massa grupparbeten och uppsatsskrivning. I söndags så fick vi bedömma 5 stycken "provekipage". Så snart så får vi reda på om vi blev godkända eller inte... Spännande =)

Det var jätteroligt, jag träffade många nya människor som brinner för sporten.


Våra småvalpar är jättetjocka, annars är det inget nytt om dom... 6 dagar gamla så hade de dubblat sin vikt =D . Dom är tjocka =)

Det kommer nya bilder så snart som min syster har skickat dom från sin kamera... Eller så får jag ta nya kort imorgon, för se hur det blir =)


En sak som jag stör mig på lite nu är folk som inte uppdaterar sina hemsidor... Är man så nyfiken som jag är så är det lite frustrerande =)


Hemsidan kommer inte att uppdateras förren på söndag med utställningsresultat från Gräfsnäs inoff o Danmark som är på lördag... Kanske sent på lördag, det beror på hur bra det har gått ;)

Ovido - Quiz & Flashcards