Noble Nadirs blogg

Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Bernhed - 28 maj 2009 19:29

Inte så hundigt inlägg idag. Om en vecka har jag sommarlov och kommer att vara "hem-hemma" till sista augusti. Ska försöka att spåra ganska mycket i sommar, vill ju ha Linus till champion ;)



Har pratat med mamma för att planera resten av utställningsåret, det är inte lätt när man vill åka så mkt =) Men det är iaf nästan helt spikat att det blir en sväng till Tyskland till hösten, kanske något mer land nerigenom till sommaren och Crufts till våren =D


Direkt när jag har fått sommarlov så är det utställning på hemmaplan - Vänersborg. Jag kommer som vanligt så i insläppet och kolla allas vaccinationsintyg, ställa lite hundar och greja lite =) Det är en av de roligaste utställningarna på året =)


Direkt efter Vänersborgsutställningen så börjar min praktik! Jag ska var tre veckor på Club Doggy i Vårgårda =)

 Okej, lite hundigt blev det =)

Ovido - Quiz & Flashcards