Noble Nadirs blogg

Alla inlägg den 30 september 2009

Av Bernhed - 30 september 2009 17:40

Men måste bara säga de att jag är lite trött på hemsidor/bloggar som inte uppdateras som de ska... Är man nyfiken (som jag är) så är det lite frustrerande att klicka in på en sida som det aldrig händer nått på Glad



Sen måste jag samtidigt också bara påpeka att det är ganska mycket folk som är inne här och läser men VÄLDIGT FÅ kommenterar Cool 

Av Bernhed - 30 september 2009 17:14

Ålandsutställningen vart inte riktigt som jag tänkte/tyckte. Men så är det ibland, jag satt mest och tjurade i min stol medans mamma var social med alla andra Oskyldig hmm, så kan det bli ibland Flört Gaston blev iaf 2:a bästa hane med reserv-cert och reserv- CACIB, vilket i sig inte är så tokigt, men eftersom jag inte vann så var jag inte nöjd. Elsa hade ju glömt att packa ner pälsen som vanligt, hon trodde väl att vi skulle till sydligare breddgrader (vilket som var den alldra första tanken med den helgen...Cool) så utan päls på kalla Åland går det inge vidare.


Men desto bättre gick det för de små svarta som jag visar! Lilla fröken Leya sprang hem sitt femtielfte BIR och fick CACIB o hela kittet, så nu blir lilla fröken JWW-08 NORDUCh Faksimil Ama Nesciri Skrattande Stoooort grattis!! Saknas inga CACIB på den hunden utan det saknas tid imellan, så snart borde den internationella titeln sitta som den ska också...


Men istället för att åka hem på lördagkvällen så åkte vi till det lilla samhället Rimbo utanför Sthlm för SGVK hade specialutställning där på söndagen, så de små svarta Schipperkarka skulle utällas där. Vackra Miró fick jag visat till BIR och även BIS-1 Skrattande Så jag fick en liiiiten revanch där...



Men på valpfronten händer desto mera just nu, får täta rapporter om att Flora börjar tjocka på sig rejält och vi har fått några roliga valp-spekulanter, en långt ifrån Sveriges gränser Flört Så nu håller vi tummar och tår för att det ska bli några riktigt snygga valpar som ploppar ut om ett par veckor!

Ovido - Quiz & Flashcards