Noble Nadirs blogg

Alla inlägg den 9 september 2008

Av Bernhed - 9 september 2008 11:00

Hejsan!


Då var det dags för premiären av Noble Nadirs blogg! Här kommer det skrivas om allt som händer i kenneln med hundar och folk, från tävlingar och träningar osv för alla som är intresserade. Jag som skriver (för det mesta) är Amanda, 17 år, som studerar andra året på Forshagaakademins hundsportgymnasium. Jag har med mig "Linus" till skolan denna terminen, min vilda 1åriga phalènehane...

Birgitta (min mamma och ägare av kenneln) kommer säkert skriva någon gång ibland om läget hemmifrån.


Det som har hänt/händer just nu är att vi har småvalpar, 4 stycken, som är 6 dagar gamla och att våran lilla finska "Kaisa" är nyss hemkommen och har anpassat sig förvånansvärt bra till flocken. En riktig liten godbit är hon och med vilken päls! Aldrig sett en päls som denna på en Phalènevalp någon gång! =)


Amanda

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards