Noble Nadirs blogg

Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Bernhed - 7 januari 2009 21:44

Då var årets första utställning över... Trött är man efter fyra dagar på svenska mässan från morgon till kväll, men roligt är det =) Phalènerna dag två gick super, vi är alla jätteglada över resultaten, se på hemsidan för bilder och resultat.


En rolig nyhet är att Phalènesällskapets monter blev 2:a bästa av ALLA montrarna som var med under MyDog, vilket vi alla blev väldigt glada över =D TACK till alla som hjälpt till att planera, bygga upp och bemanna!!!


MyDog dag 4 fick jag äran att visa en Grand Basset Griffon Vendéen "Nix". En supersöt och trevlig tik som sprang hem BIR o CACIB som ensam i rasen, men man ska aldrig ta något förgivet. In i gruppfinalen och blev placerade på reserv-plats!! En rolig överraskning. Jag ska ställa henne mer under året, vilket som jag ser fram emot.


Nu håller jag som bäst på att återhämta mig efter helgen, varit jätte trött och seg idag. Skulle åka till Forshaga i eftermiddag eftersom att skolan börjar imorgon, men då var det ett strömfel på tåget, så det kom inte från stationen, så jag vände hemåt igen. Det blir till att försöka åka upp på söndag igen =)

 Nu ska jag ta hand om mina skrikiga pudelbarn...


Amanda

Ovido - Quiz & Flashcards