Noble Nadirs blogg

Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Bernhed - 17 januari 2009 21:02

Har suttit här ganska länge nu och kollar runt efter namn till Jasmines kull som antagligen blir under våren, eller när lilla damen behagar att löpa.


Det blir ju våran M-kull och jag har hittat MASSOR och roliga namn =) Jag vet inte om folk har förstått att vi faktiskt har ett tema på alla våra namn på valparna - Disney! Alla kullar har blivit döpta i alfabetisk ordning efter Disneyfigurer! Vissa av namnen har vi fått gräva djupt efter att hittat och alla namn är inte självklara Disneynamn, som Kerchak (det är ledarapan i Tarzan) Jag ska skicka en lista på massa olika namn till mamma så får vi se vad hon tycker om det =) Så självklart hoppas jag på många valpar, framförallt tikar, för så många bra namn har jag =P


Inte nog med detta, så har jag och några klasskamrater varit iväg i ett stort grustag utanför Karlstad och fystränat hundarna. De sprang i backarna som galningar, inte konstigt att min hund sover just nu... ;) Linuslusen blev även badad idag, inte favvo-sysslan, men det måste göras ibland =)


Amanda

Ovido - Quiz & Flashcards