Noble Nadirs blogg

Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Bernhed - 11 januari 2009 19:50

Äntligen tillbaka i Forshaga, skolan och verkligheten. Jag lyckades att ta mig hela vägen upp denna gången, vilket som inte gick i onsdags när jag försökte sist... Inställt tåg b.la ställde till det i Trollhättan. SJ i ett nötskal med andra ord.


Nog om det! Jag lever fortfarande på detta att min lilla Fina har blivit champion!! =) Det var nog ingen som trodde det, alldra minst jag. Det lilla, pälslösa murmeldjuret som hon var när hon var liten har äntligen blivit mogen och vuxen. Det trodde jag aldrig, helt ärligt talat Jag anmälde henne till Askersunds utställningen i augusti för att jag ville ha ett CK, för det tycker jag att hon är värd. I bilen upp till Askersund sa jag att får hon ett CK så tänker jag inte ställa henne mer. Då är jag nöjd. Jag åkte hem med ett cert.

Cert hade jag inte sagt något om, så jag anmälde henne till Växjö. CK och cert. Wow, med henne?! Jag var nog fortfarande i chock när jag anmälde henne till Stora Stockholm. Men det gick ju inget vidare, men då var hon redan anmäld till MyDog en dag. Men då gick det ju vägen =) Tre CK och tre cert, det är inte så tokigt =) Det är så j*vla roligt att visa henne, för hon ÄLSKAR det. Det gör ju saken ännu roligare att showa med henne och vinna lite =)


Just nu väntar vi på att Jasmine ska börja löpa eftersom vi planerar att para henne... Lite utställningsuppehåll fram till Malmö och svensk vinnare, det ska bli roligt!

Ovido - Quiz & Flashcards